نمایش ویدیو درباره معرفی دوره متاذهن

بسیار خوب بریم سراغ اینکه قراره به چه صورت اصول اولیه تغییر همه جانبه زندگیت رو بهت آموزش بدم.
من ویدئوی آموزشی رایگان 7 چاکراه را برات تهیه کردم. تو میتونی ویدئوی آموزشی رایگان 7 چاکراه رو در یک روز نگاه کنی اما توصیه من اینه که ویدئو رو با دقت و چندین بار نگاه کنی و در طول روز به اصولی که یاد گرفتی فکر کنی و تموم سعی ات رو به کار بگیری که اصول آموزش دیده رو اجرا و عملی کنی. حتی اگه در یک روز ویدئوی آموزشی رایگان 7 چاکراه رو دیدی، دوباره برگرد به عقب و طبق توصیه من آموزش ها را اجرا و عملی کنی

یادت باشه دانستن و عمل نکردن یعنی ندانستن. دوست دارم همینجا اول به من و بعد به خودت قول بدی که در این دوره آموزشی رایگان هر اونچه که یاد گرفتی رو عملی کنی تا شاهد شروع تغییر بزرگ در زندگیت باشی.

اما حاصل این دوره رایگان چیه؟ – حاصل این دوره رایگان تولد یک انسان دیگه است. قطعا منتظر خبرهای تغییر تو هستم. در دایرکت اینستاگرام من رو مطلع کن: bagheriorg.ir@ – حاصل این دوره رایگان، رسیدن به هفت راز واقعی موفقیت انسانهای ثروتمند در عصر حاضر است. البته یه نکته رو اینجا بگم: از نظر من انسان ثروتمند، انسانی است که در هفت زمینه کامل باشه. مادیات یکی از این هفت زمینه است. نمیخوام در این قسمت خیلی وقتت رو بگیرم چون میدونم برای شروع دوره اشتیاق داری و من همه اینها رو در دوره بهت توضیح دادم. – حاصل این دوره اینه که اصول اولیه ساختن یک زندگی ایده آل رو یاد می گیرید. بنابراین مهم نیست در کجای مسیر و کجای زندگیت و در چه سنی قرار گرفتی. فقط باید بخوای و یاد بگیری چون این تنها راه سریعتر رسیدن به موفقیته.