جذب پول در ۶ گام

چقدر مشتاق هستید که بتوانید ثروت مالی زیادی را در زندگی خود جمع آوری کنید؟ آیا شما نگران هستید که پول نداشته باشید و نتوانید زندگی خوبی داشته باشید ؟ اگر زندگی شما اینطور هست، شما تنها نیستید بلکه اکثر مردم جهان خواستار رفاه بیشتر در زندگی خود هستند.

خوشبختانه، تکنیک‌های اثبات شده‌ای وجود دارد که می‌توانید از آنها برای جذب فوری ثروت و پول استفاده کنید. وقتی این تمرینات ساده را به طور منظم تمرین کنید، ذهنیت شما را به جای کمبود، به سمت فراوانی تغییر می‌دهد. آنها همچنین به شما انرژی می دهند تا در جهت اهداف مالی خود اقدامی هماهنگ انجام دهید.

برای شروع آماده اید؟ در اینجا 6 تمرین قدرتمند برای جذب سریع پول و ثروت به زندگی شما آورده شده است:👍

جذب پول مرحله 1. تمرکز بر فراوانی 🌾

جذب پول از طریق ذهنیت غیرممکن است. زمان، پول، فرصت ها و … کافی وجود ندارد. کائنات این ذهنیت را به شما منعکس می کند.

گفتگوی درونی خود را به فراوانی تغییر دهید. تأیید کنید “همیشه برای هر چیز مهمی پول و زمان کافی وجود دارد.” 5 چیز را که از نظر مالی بابت آنها سپاسگزار هستید، هر چند کوچک بنویسید. شاید بازپرداخت غیرمنتظره ای دریافت کرده اید یا ۲۰۰ هزار تومان پیدا کرده اید. قدردانی منظم برای شما در کائنات تجلی ایجاد می کند.

جذب پول مرحله 2. فیلمنامه را ورق بزنید 🌾

افکار معمولی شما واقعیت مالی شما را تعیین می کند. وقتی به کمبود و نارسایی فکر می کنید، این چیزی است که جذب می کنید. فیلمنامه را ورق بزنید!

بر صحبت با خود نظارت کنید آیا نگرانی های مالی را تکرار می کنید؟ “من هرگز از این حفره مالی خارج نمی شوم!” هر زمان که خودتان را گرفتید، فوراً آن را ورق بزنید: “من اکنون آزادی مالی و فراوانی را جذب می کنم!” جملات تاکیدی پول را با صدای بلند بگویید. کلمات دارای قدرت زیادی هستند، پس به طرز ماهرانه ای قدرت خود را تقویت کنید.

جذب پول مرحله 3. در راستای ارزش های خود خرج کنید 🌾

ارزیابی کنید که آیا هزینه‌های شما با آنچه مهم‌تر است مطابقت دارد یا خیر. به عنوان مثال، اگر خانواده مهم است اما شما 5 بار در هفته بیرون غذا می خورید، دوباره تنظیم کنید. غذاهای بیشتری را با هم در خانه بپزید. نه تنها در پول خود صرفه جویی می کنید، بلکه در زمان معناداری با عزیزانتان سرمایه گذاری می کنید.

همانطور که تونی رابینز می گوید: “هرجا تمرکز برود، انرژی جریان می یابد.” وقتی امور مالی را به سمت ارزش ها هدایت می کنید، آنها را انرژی می دهید و بزرگ می کنید. این باعث جذب ثروت در همه سطوح می شود: مالی، رابطه ای، معنوی و غیره.

جذب پول مرحله 4. حقایق چهره 🌾

اجتناب از مسائل مالی فرصت ها را هدر می دهد. رفاه در انتظار کسانی است که به اندازه کافی جسارت داشته باشند تا بتوانند صادقانه امور مالی خود را ارزیابی کنند.

با نگاه دقیق به حساب‌های خود، بدهی‌های بدهکار، پس‌انداز، هزینه‌ها و غیره با واقعیت‌ها روبرو شوید.

سپس یک برنامه واقعی برای درست کردن کارهایتان انجام دهید. مراحل عملی را برای پرداخت کارت ها، جمع آوری پس انداز، افزایش درآمد و غیره فهرست کنید. اجرای این اهداف پولی انرژی برای تغییر ایجاد می کند. و کائنات در نیمه راه با شما ملاقات می کند که ابتدا حرکت کنید.

جذب پول مرحله 5. بوی پول 🌾

این تمرین غیرمعمول حواس شما را فعال می کند تا به معنای واقعی کلمه برای رفاه اطراف شما “بیدار شوند”. دو بار در روز، دستان خود را به مدت 30 ثانیه به شدت به هم مالش دهید. آنها را روی بینی خود قرار دهید و چند بار عطر را عمیقاً استشمام کنید. چیزی که ممکن است متوجه شوید بوی فلزی شبیه به سکه یا پول نقد است.

این تکنیک حسی ارتباط بویایی بین دستان و پول شما را نشان می دهد. بنابراین وقتی دست های خود را به هم می مالید، ناخودآگاه شما به ثروت و فرصت متصل می شود. مطالعات نشان می‌دهد که این می‌تواند باورها و رفتارها را در سطح عصبی برای جذب منابع مالی برنامه‌ریزی مجدد کند.

جذب پول مرحله 6. ترس از موفقیت را از بین ببرید 🌾

ممکن است آگاهانه خواهان پول باشید، اما ناخودآگاه باور کنید که لیاقت آن را ندارید. این الگوی خود خرابکاری ناشی از ترس از موفقیت است. “اگر من بیش از حد مرفه شوم، دیگر به دیگران کمک نخواهم کرد.” “ثروت مساوی با حرص است.”

هرگونه نگرانی اساسی در مورد ادعای فراوانی کامل را بررسی کنید، سپس اعتبار آنها را به چالش بکشید. اجازه ندهید اضطراب های غیرمنطقی پتانسیل کسب درآمد و لذت زندگی شما را محدود کند!

واقعیت؟ آزادی مالی به شما این امکان را می دهد که حتی بیشتر به اهداف و افرادی که به آنها اهمیت می دهید کمک می کنید! سعادت باعث ایجاد شادی، سلامتی و تندرستی می شود،  تحقیقات هم این موارد را تایید می کند.

10 تاییدیه قدرتمند پول برای ثروت و فراوانی

جملات تاکیدی جملات مثبتی هستند که شما برای تبدیل باورهای محدود کننده به باورهای توانمند کننده تکرار می کنید. تکرار مکرر آنها مسیرهای عصبی جدیدی را در مورد پول و موفقیت نشان می دهد. شما الگوهای فکری را دوباره سیم کشی می کنید تا به طور خودکار رفاه را جذب کنید.

در اینجا 10 تائید قوی پول برای افزایش ثروت و فراوانی آورده شده است:

  • “من هر روز ثروت بیشتری جذب می کنم.” 🌹
  • “من برای پول ارزش قائل هستم و بیشتر و بیشتر از آن را به زندگی خود جذب می کنم.” 🌹
  • “من می دانم که می توانم در جذب ثروت و رسیدن به تمام اهدافم موفق باشم.” 🌹
  • “من آماده دریافت تمام ثروتی هستم که لایقش هستم.” 🌹
  • “من هر روز پول بیشتری جذب می کنم.”🌹
  • “من همیشه دقیقاً همان مقدار پولی که نیاز دارم را خواهم داشت.” 🌹
  • کسب درآمد برای من آسان است. 🌹
  • “هیچ محدودیتی برای جذب پول وجود ندارد.”🌹
  • “من عاشق پول هستم. پول خوب است.»🌹
  • “من زندگی موفق، سرشار از شادی دارم.”🌹

این تأییدهای مالی را هر روز با نیت و اقتدار با صدای بلند بیان کنید.
زمان هم اکنون است. شما کاملاً سزاوار ثروت در همه سطوح هستید – مالی، رابطه ای، هدفمند و معنوی. برای تجلی فوری، با تمام وجود به این جملات ساده متعهد شوید. فراوانی آزادانه به سوی هر شخصی جریان دارد. از طریق کار منظم درونی و بیرونی یکی باشید. از نتایج بدست آمده برای خود خوشحال خواهید شد!

برای یادگیری بیشتر وبلاگ من شامل مقالات، ویدیوها و پادکست های رایگان است آنها را مطالعه، گوش کنیدو فیلم ها را هم تماشا کنید.

ما مشتاقیم تا شما پیشرفت کنید پس در دوره متاذهن ما شرکت کنید تا به صورت تضمینی شما را به اهدافتان تا آخرین لحظه برسانیم.